- Document acreditatiu de poders per actuar com a representant legal de l’entitat sol·licitant en cas que aquesta no estigui inscrita al Registre mercantil
- Estatuts de l’entitat o equivalent
- Model Excel de Capacitat de gestió del perfil de la persona responsable de la gestió, disponible a la web
- Declaració responsable signada pel representant legal, garantint la veracitat de les dades detallades a l’Excel Capacitat de gestió del perfil de la persona responsable de la gestió
- Detall de les operacions tancades i el seu import, emplenant les dades dels anys 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 i 2020, seguint el model d’indicadors dels annexos disponibles a la web. Tota aquella informació que ja estigui en mans d’ACCIÓ en el moment de la presentació de la sol·licitud, no serà necessari tornar-ho a aportar, sempre que aquestes segueixin sent vigents
Per sol·licitar l'acreditació cal que descarreguis i emplenis el Formulari de sol·licitud que trobaràs a l'apartat "Sol·licitud". Per tal de verificar el compliment dels requisits exigits s’haurà d’adjuntar al Formulari de sol·licitud d’acreditació i la documentació detallada.
En el cas que la documentació superi els 5MB, tindràs 24 hores per adjuntar en una segona fase la resta de documentació necessària.
Les sol·licituds es consideraran com a degudament formalitzades en el moment que s’hagi enviat el formulari i tota la documentació acreditativa.
Consulta el detall de tota la documentació a presentar en el DOGC.