Una de les economies més dinàmiques d'Àsia
Taiwan és un dels quatre "tigres asiàtics" juntament amb Hong Kong, Corea del Sud i Singapur. Ocupa el lloc número 20 al món, segons el valor del seu PIB en paritat de poder adquisitiu (1,1 bilions de dòlars). Això no obstant, les relacions internacionals de Taiwan es troben marcades per una complicada relació amb la Xina.
Els consumidors estan més atents que mai a allò que mengen. Volen, a banda d'una experiència culinària única, saber com s’elaboren els productes, com s’entreguen, si són ètics, quina sostenibilitat i quina seguretat tenen.
Desplegar més opcions de Taiwan: Una oportunitat única per presentar productes d'alta qualitatEls consumidors de Taiwan són fidels a les marques, però també cada vegada més atents als preus. La qualitat i el servei postvenda són els altres factors principals que influeixen en el comportament dels consumidors. Passar temps en línia és ara una de les activitats preferides dels consumidors taiwanesos; són molt actius a les xarxes socials i els agrada visitar les botigues online.
Amagar més opcions de Taiwan: Una oportunitat única per presentar productes d'alta qualitatAmb un considerable estalvi, pensions i inversions, els consumidors grans ara tenen un poder de despesa més gran que qualsevol altre segment, mentre que els adults joves s’enfronten a un salari més baix i a un elevat preu de l’habitatge. Els nous jubilats són experts en tecnologia i busquen gastar els seus diners en experiències vitals enriquidores.