ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Cosmètica, benestar i economia silver

El negoci de sentir-se bé

Oportunitats de negoci vinculades a la cosmètica, el benestar i l'economia silver

Xile

Xile

Cosmètica, benestar i economia silver


Cosmètics i electrodomèstics de cura personal

S'identifica un creixement d’aproximadament més del 80 % en consum intern de productes de bellesa i cosmètics, en el període 2017-2020.

Desplegar més opcions de Cosmètics i electrodomèstics de cura personal

El recent creixement de la immigració procedent de països caribenys i centreamericans ha incrementat substancialment la demanda de productes cosmètics que, davant l'escassetat de la capacitat productiva nacional, ha generat una evolució creixent de les importacions en diversos tipus i formats de producte.

Amagar més opcions de Cosmètics i electrodomèstics de cura personal
Azerbaidjan

Azerbaidjan

Cosmètica, benestar i economia silver


Oportunitats en productes cosmètics

El país necessita tota mena de productes cosmètics que es puguin comercialitzar als diferents canals de venda: farmàcies i perfumeries.

Desplegar més opcions de Oportunitats en productes cosmètics

Es detecta una demanda a l'alça de productes en diversos segments; per exemple: cosmètics per a nadó, dermocosmètics, productes OTC i altres productes de bellesa, com ara preparats capil·lars i xampús, productes depilatoris i altres preparats de perfumeria.

Amagar més opcions de Oportunitats en productes cosmètics
Regne Unit

Regne Unit

Cosmètica, benestar i economia silver


Bellesa a base de productes naturals i sostenibles

El Regne Unit és el país d'Europa occidental que consumeix més productes de cosmètica i de bellesa, i posa el focus a productes ecològics.

Desplegar més opcions de Bellesa a base de productes naturals i sostenibles

El país és un líder mundial en llançaments de productes cosmètics, i per això els distribuïdors estan disposats a conèixer nous productes en línia amb les noves tendències dels consumidors. Aquests mostren una preferència creixent per productes prèmium amb propietats específiques referents a qualitat, ètica i salut. Tanmateix, el consumidor és cada vegada més conscient dels ingredients que incorpora a la seva rutina en la cura de la pell, cosa que fa que triomfin al mercat les marques que puguin oferir productes orgànics, vegans i "cruelty free".

Amagar més opcions de Bellesa a base de productes naturals i sostenibles
Suïssa

Suïssa

Cosmètica, benestar i economia silver


Productes per a la cura de la pell en auge

El mercat de cosmètics a Suïssa creix cada any, i els productes de cura personal són la categoria en la qual gasten més diners els clients suïssos.

Desplegar més opcions de Productes per a la cura de la pell en auge

Probablement a causa de la pandèmia per la COVID-19, les vendes de productes per a la cura de la pell van augmentar un 145 % en comparació amb el mateix període de l'any anterior. La tendència més clara és menys maquillatge i més cura. Les categories que han despuntat són les "DIY", especialment en el comerç al detall en línia, els productes per a les ungles, per a la cura dels peus i de depilació. Aquest últim va registrar un creixement de la facturació del 230 per cent; la cura dels peus va superar l'abast amb un 255 per cent.

Amagar més opcions de Productes per a la cura de la pell en auge

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Àmbit de la cosmètica, el benestar i l'economia silver: informes, casos d'èxit i coneixement empresarial