Casos d'empresa Carles Guilera, director general de Guilera
Guilera, amb 35 treballadors, dissenya i fabrica components per a la indústria de l'automoció. Amb l'ajuda del Clúster de la Moto, l'empresa treballa per evolucionar la seva estratègia i no quedar-se enrere.
Guilera, fundada el 1953, dissenya i fabrica equips electromecànics a mida per a la indústria de l'automoció i compte amb clients com Piaggio, Honda o KTM. Actualment, la companyia està immersa en un procés de canvi estratègic que, entre d'altres, plenteja la diversificació de sectors, mercats i productes; redueix l'impacte de grans clients en la seva cartera o s'avança als canvis tecnològics de la mobilitat sostenible.
El seu director general, Carles Guilera, va explicar aquest procés de canvi en el marc de la VII Jornada de canvi estratègic en clústers a IESE.
Vols conèixer els altres casos d'aquesta jornada? Descobreix com els clústers han ajudat Costa Brava Mediterranean Foods i Promsa.