Què has de saber?
L’objectiu és donar suport a empreses catalanes que volen ser més competitives, mitjançant la consolidació de la seva internacionalització, creant o adquirint implantacions a l’exterior.
És a dir, el projecte a finançar és la creació o adquisició d’una implantació a l’exterior, amb una participació mínima del 10% en el capital social de la mateixa, ja sigui productiva o no productiva, a qualsevol país del món.
A causa d’una incidència que afecta el Canal Empresa i que ha impossibilitat la presentació de les sol·licituds de les Subvencions per a projectes de multilocalització 2023, el termini per a la presentació de les sol·licituds s’amplia fins el dia 6 d'octubre a les 14.00h
Aquest tràmit només es pot fer per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.
Empresa constituïda com a societat de responsabilitat limitada o societat anònima, amb ànim de lucre (no s’inclouen autònoms ni cooperatives ni fundacions), que tingui la seu operativa principal a Catalunya i que compleixi:
- Hagi facturat en els dos darrers exercicis tancats (2022 i 2021), i que la facturació mínima de la matriu al 2022: si el projecte a finançar és una implantació a l’exterior productiva 1M€ i si és no productiva 0,5M€
- De qualsevol sector excepte la indústria de la defensa/militar
- Amb rati de solvència (actiu total sobre passiu total) igual o superior a 1,5 al 2022
Ser beneficiari/a de la línia de Subvencions per a projectes de multilocalització 2023.
Passos a fer
-
Primer pas
Sol·licitar
Aquest tràmit només es pot fer per internet.
Cal que signeu el formulari principal amb un certificat digital de:
- Certificat de representació de persona jurídica.
-
Segon pas
Consulta l'estat de l'expedient
Podeu consultar l’estat del tràmit:
Podeu consultar l’estat del tràmit:
- A Canal Empresa (amb certificat digital).
- Al telèfon012 (amb l’identificador del tràmit i el DNI/NIF).
-
Tercer pas
Rebre resposta de l’Administració
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva justificació?
Com puc saber si l’Administració ha rebut la meva justificació?
En fer la justificació, rebreu un acusament de rebuda amb un número que us servirà per identificar el tràmit iniciat.
Un cop l'Administració efectua el control de les dades rebudes, rebreu la resposta de l'Administració a través del portal de tràmits Gencat.
Per quin canal rebré els requeriments de documentació per completar el meu expedient?A través del correu electrònic indicat, rebreu un missatge informant-vos que heu d'accedir a la vostra carpeta de tràmits Gencat, per consultar una actualització del seu expedient. Amb certificat digital es pot consultar l'estat del vostre tràmit a través de La meva carpeta.